Kijken, vergelijken en informeren

Kerkenbeurs is de facilitaire vakbeurs voor beheerders, bestuurders en vrijwilligers van kerken.

Bezoekersinformatie

Kerkenbeurs Nederland 2024
Expo Houten

22-23 maart 2024
Beide dagen geopend van 10.00-16.00 uur

Entreebewijs

Gratis entreebewijs via onze website met code KB24DPG.

U kunt de code zo vaak gebruiken als u wilt, ook voor uw collega's in de kerk.

Kijken, vergelijken en informeren

Alle onderwerpen die actueel zijn in kerken komen voorbij in de stands en in het programma: energiebeheer en -besparing, duurzaamheid, bouw en onderhoud, interieur en inrichting, beeld & geluid, financiën en verzekeringen, communicatie enz.

De 80 exposanten op de Kerkenbeurs zijn bedrijven en adviseurs met ervaring in kerken.

Gun uw kerk het voordeel van de Kerkenbeurs!

Wat de bezoekers zeggen

"De Kerkenbeurs is absoluut van dienst bij ons werk voor de kerk. Als kerkrentmeester sta je voor uitdagingen waar je in het dagelijks leven nauwelijks mee te maken krijgt. Op de beurs ontmoet je experts en collega's uit andere kerken."

"Ik vind het diverse aanbod fijn. Niet alleen qua aandachtsgebieden, maar ook daarbinnen. Zo kun je verschillende bedrijven met elkaar vergelijken."

"We kwamen nu vooral voor het verwarmen van onze kerk. Maar er zijn ook al plannen om het uiterlijk van de kerkzaal aan te pakken"

U bent van harte welkom op de vakbeurs voor heel kerkelijk Nederland!