Kick-off meeting

Direct naar het inschrijfformulier voor de Kick-off meeting.

Op 14 februari 2018 organiseren wij een kick-off meeting voor exposanten en bedrijven die overwegen een stand te huren op de Kerkenbeurs. Wat kunt u verwachten?

  • Praktische informatie en tips.
  • Korte presentaties of 'power-trainingen'.
  • Beursvoorbereiding, team en materialen.
  • Inzet social media.
  • Promotie richting uw huidige relaties.
  • Netwerken met andere leveranciers.

Exposanten die deze trainingen in het verleden volgden zijn unaniem: Het maakt het verschil! Of u nu ervaren exposant bent of niet. Deze trainingen verzorgen wij omdat wij het ook belangrijk vinden dat u een geslaagde beurs heeft. Dan komt u vast nog weer eens terug.

Datum, tijden, locatie

Datum 14 februari 2018
Locatie   Bergkerk
  Doctor Abraham Kuyperlaan 2
  3818 JC Amersfoort
   
Tijden  
14.30 Inloop, ontvangst met koffie en thee
15.00 Aanvang programma
15.05 Korte presentatie met tips over voorbereiding, promotie, relaties uitnodigen
15.15 Een betere beurs door social media en online marketing
15.35 De 5 succesfactoren voor een goede beurs inregelen
16.30 Netwerkborrel

Klik hier om u in te schrijven voor deze Kick-off meeting.