Inschrijving voor Kerkenbeurs Nederland 2024 is mogelijk met gebruik van onderstaand formulier. Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail. De bevestiging van uw inschrijving en deelname ontvangt u binnen enkele werkdagen eveneens per e-mail. Alle prijzen zijn excl. BTW.

Op deelname zijn het Beursreglement en Algemene Voorwaarden van toepassing. U kunt die lezen en downloaden via Downloads (opent in een nieuw scherm).

Gegevens organisatie
Vul uw organisatie gegevens zo compleet mogelijk in.
Aanhef
Vul hieronder de gegevens in van uw postadres.
Bestelling
Standtype
Wij bestellen op Kerkenbeurs Nederland 2024 de volgende stand:
Formaat stand
Standformaten onder voorbehoud van beschikbaarheid. De kosten van het verplichte promotiepakket zijn: A: € 275,00 | B: € 450,00 | C: € 775,00.
Vul hier uw bedrijfsnaam/productnaam in. Max. 20 karakters, meer karakters op aanvraag.

Elektra, AV, meubilair

Een elektra-aansluiting, meubilair en AV-middelen kunt u vanaf medio december 2023 bestellen via het Exposanten-handboek. U ontvangt daarover apart een e-mail.

Betaling
In tegenstelling tot eerdere Kerkenbeurzen, ontvangt de exposant bij inschrijving geen factuur voor 40% aanbetaling. Ca. vijf weken vóór de beurs ontvangt de exposant één totaalfactuur voor deelnamekosten die uiterlijk binnen veertien dagen dient te worden betaald.
Nadat wij uw inschrijving hebben bevestigd, is deze bindend.
Akkoordverklaring en ondertekening
Akkoordverklaring
Bij inschrijving voor de Kerkenbeurs Nederland 2024 dient u zich akkoord te verklaren met het Beursreglement Kerkenbeurs en de Algemene Voorwaarden van Helderblauw bv. U kunt beide documenten lezen en downloaden via Downloads (link opent in nieuw scherm!).
Gegevens invuller
Onderstaande persoon verklaart bevoegd te zijn namens bovenstaande organisatie dit inschrijfformulier te mogen invullen.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.
U bent van harte welkom op de vakbeurs voor heel kerkelijk Nederland!