Programma Kerkenbeurs Nederland

Tijdens Kerkenbeurs Nederland 2024 zal er uiteraard weer een ruim aanbod zijn van workshops en presentaties over allerlei onderwerpen. Actueel en relevant voor iedereen die actief is als kerkrentmeester, lid van de commissie van beheer, bouwcommissie, geluidsteam, communicatieteam, kerkenraad, parochiebestuur enzovoort.
De programmacommissie neemt allerlei tips in overweging en stelt uiteindelijk het programma vast.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de Kerkenbeurs en interessante informatie voor het toekomstbestendig maken van kerken.

Ja, ik neem kennis van de privacy statement en door het formulier te verzenden ga ik daarmee akkoord.

Energiebeheer & Duurzaamheid
Bouw, Restauratie, Onderhoud
Beeld, Geluid & KerkTV
Meubilair & Interieur
Kerkelijke Communicatie
Beveiliging & Veiligheid
Bestuur & Administratie
Kerk in de toekomst
Energiebeheer & Duurzaamheid

Isolatie, warmtepomp, cv-installatie, zonnepanelen, vloerisolatie, klimaatbeheersing, ventilatie, infraroodverwarming, dakisolatie, monumentale kerk, rendement, groen, duurzaam, energiebesparing, advies, enz.

Bouw, Restauratie, Onderhoud

Verbouwing, onderhoud, renovatie, modernisering, nieuwbouw, uitbreiding, vochtbestrijding, onderhoudsplan, reparatie, dakbedekking, plaagdierbestrijding, restauratie, schilderwerk, isolatie, meerjaren-onderhoudsplan, dakgoot, gevelreiniging, houtrot, voegwerk, glas-in-lood, zink- en loodwerk, enz.

Beeld, Geluid & KerkTV

Luidspreker, microfoon, kerktelevisie, videocamera, live streamen, PTZ-camera, mengpaneel, ringleiding, akoestiek, software, audiomixer, echo, spraakverstaanbaarheid, beamer, beeldscherm, headset, bedieningsgemak, enz.

Meubilair & Interieur

Stoelen, banken, tafels, kasten, garderobe, lampen, led-verlichting, liturgisch centrum, vormgeving, stoffering, vloeren enz.

Kerkelijke Communicatie

Kerkblad, sociale media, website, parochieblad, Facebook, lokale media, vormgeving, artikelen, redactie, Instagram, magazine, kerk-app, weekbrief, e-mailing, privacy, AVG, communicatieteam, foto's, printen, opmaak, enz.

Beveiliging & Veiligheid

Brandbeveiliging, sleutelbeleid, elektronische toegang, camera's, inbraakbeveiliging, valbeveiliging, EHBO, persoonlijke veiligheid, RI&E, ontruimingsplan, BHV, nooddeuren, brandwerende materialen, enz.

Bestuur & Administratie

Financiële administratie, software, archiefbeheer, privacy, personeelsbeleid, toekomstvisie, ledenadministratie, privacy, AVG, wet- en regelgeving, financieel beleid, inkomsten, fondsenwerving, kerkenvisie, enz.

Kerk in de toekomst

Toekomstgereed, duurzaamheid, moderne materialen, multifunctioneel gebruik, exploitatie, zaalverhuur, herbestemming, kerkenvisie, nevenbestemming, kerkelijk vastgoed, kerkgebouw afstoten, verbouwen, enz.

Programma Kerkenbeurs Nederland

U bent van harte welkom op de vakbeurs voor heel kerkelijk Nederland!